شما سوالات درستی را مطرح کردید: تبلیغات اجتماعی چیست؟ تبلیغات اجتماعی چه تاثیری بر فروش دارند؟ آیا این به من کمک می کند ROI مناسب بودجه بازاریابی دیجیتال خود را بدست آورم؟
زمان دریافت پاسخ ها است. بخوانید تا متوجه شوید!
تا سال 2020 ، محققان بازاریابی دیجیتال انتظار دارند شرکت های آمریکایی سالانه بیش از 100 میلیارد دلار برای تبلیغات دیجیتال هزینه کنند. امروزه بیش از 35٪ تبلیغات نمایش فیس بوک اجرا می شود. سایر سایت های تبلیغات رسانه های اجتماعی و تبلیغات آنلاین جستجو مانند Google Ads تفاوت ایجاد می کنند.
چه چیزی صنعت تبلیغات اجتماعی را پیش می برد؟
این تأثیر تبلیغات شبکه های اجتماعی بر درآمد فروش مشاغل کوچک است.
تبلیغات اجتماعی چیست؟
هنوز وقتی سوال می شود تبلیغات اجتماعی چیست کمی گیج می شویم؟ تو تنها نیستی.
آیا فکر می کنید آیا واقعاً این کار را انجام می دهید؟ شما یک نمایه تجاری در اینستاگرام و فیس بوک دارید. این همان است؟ آیا بیشتر وجود دارد؟
بگذارید روشن شود واقعاً ساده است. تبلیغات در شبکه های اجتماعی به هر تبلیغی گفته می شود که در آن برای نمایش مطالب خود به یک شرکت رسانه های اجتماعی پول پرداخت می کنید. این می تواند یک تبلیغ نمایشی ، یک توییت تبلیغاتی یا نمایش دیگری از نمایه ، محصولات یا خدمات شما باشد.
این می تواند یک تبلیغ یک بار باشد یا می تواند یک کمپین استراتژیک در مقیاس بزرگ باشد. مورد دوم این است که چگونه مشتریان ما افزایش قابل توجه درآمد را مشاهده می کنند که ارزش سرمایه گذاری آنها را دارد.
اهداف تبلیغات اجتماعی شما چیست؟
تبلیغات اجتماعی از نظر اهداف چیست؟ بیا یک نگاهی بیندازیم.
تبلیغات اجتماعی را می توان به روش های خاص بسیاری برای دستیابی به اهداف مختلف مورد استفاده قرار داد.
آنها می توانند به شما کمک کنند تا افراد را در مشخصات جمعیتی بسیار مشخصی هدف قرار دهید که ممکن است در نمایه یا وب سایت خود دچار آن نشوید. از طریق این تبلیغات میزان نمایش رسانه های اجتماعی خود را افزایش دهید.
این مسئله به ویژه درصورتی اهمیت دارد که تعداد پیروان بسیار کمی داشته باشید و برای جلب توجه تلاش کنید.
با تبلیغات پولی ، افراد بیشتری را درگیر کنید تا در مورد کسب و کار خود سر و صدایی ایجاد کنید. برای افزایش بازدید سایت ، مشارکت ها و / یا تبلیغاتی که می توانید فروش را افزایش دهید ، از تبلیغات استفاده کنید
تبلیغات خود را به گونه ای طراحی کنید که اطلاعاتی را که مردم به فکر نام تجاری از برند دیگر دارند ، فراهم کنند.
تبلیغات اجتماعی نیز می تواند برای این فروش سریع بسیار موثر باشد. > افزودن به سبد خرید> پرداخت> انجام شده را کلیک کنید. هنگامی که مشتری جدیدی پیدا کردید ، تبلیغات می تواند فقط یادآوری باشد که آنها باید برگردند و خرید بیشتری انجام دهند.
تبلیغات اجتماعی چیست
همانطور که مشاهده می کنید ، تبلیغات اجتماعی برای تحقق اهدافی که ممکن است در سفر خریدار تعیین کنید ، کارساز است. این از جلب توجه یک غریبه تا جلب مشتری مکرر کار می کند. اهداف خود را تعیین کنید ، تبلیغ خود را با آن هدف همسو کنید و شروع به دستیابی به نتایج کنید.
تبلیغات اجتماعی چیست؟ آیا به پروفایل نیاز دارید؟
بدون تلاش زیاد در نمایه خود می توانید تبلیغات ایجاد کنید. در واقع ، در فیس بوک ، می توانید برخی از انواع تبلیغات را ایجاد کنید بدون اینکه هرگز مشخصات کسب و کار داشته باشید.
اما واقعاً؟ تبلیغات اجتماعی بدون نمایه چیست؟ نوعی توخالی است. یک نمایه قوی در شبکه های اجتماعی به شما کمک می کند تا اثری ماندگار داشته باشید. هزینه تبلیغات اجتماعی می تواند به مرور کاهش یابد زیرا با به اشتراک گذاشتن پست ها ، داستان ها ، به روزرسانی ها و پین ها می توانید افراد بیشتری را به روشی اجتماعی تر درگیر کنید.
بهترین بسترها برای تبلیغات اجتماعی چیست؟
از نظر نرخ بازگشت سرمایه ، بازاریابان توافق می کنند که این 6 سایت بیشترین بازده را برای بیشتر شرکت ها با این ترتیب به شما ارائه می دهند:
سایت شبکه اجتماعی فیس بوک
تبلیغات اجتماعی چیست
جملات کلی مانند این مفید است. اما مهم است که درک کنیم در بیشتر مشاغل کاربرد دارد.
اگر فقط به تبلیغات فیس بوک فکر می کنید ، زمان آن است که دوباره فکر کنید. تبلیغات اجتماعی برای شما چیست؟ در حالی که فیس بوک پیشگام این امر است ، ممکن است با ایجاد موارد زیر ، موفقیت بیشتری را در یک سیستم عامل دیگر پیدا کنید.
مشتریان شما ممکن است استقبال بیشتری نسبت به یک سیستم عامل خاص داشته باشند. این ارزش دارد که از نزدیک به سیستم عامل های مختلف نگاه کنید تا یک تصمیم هوشمندانه در مورد هزینه هزینه دلار تبلیغات خود بگیرید.
به عنوان مثال ، یک مطالعه نشان داد هزاره هایی که از Pinterest استفاده می کنند به طور متوسط 43٪ بیشتر از هزاره هایی که از Pinterest استفاده نمی کنند ، برای غذاهای ویژه و مواد اولیه صرف می کنند. این مطالعه همچنین نشان داد که اتصال دهنده ها اغلب دکوراسیون منزل و کمد را تازه می کنند. با قاطعیت بسیاری از افراد در سنین مختلف از Pinterest برای خرید چیزهایی که توجه آنها را جلب می کند استفاده می کنند.
یکی دیگر از پلتفرم های رسانه های اجتماعی که باید مراقب آن باشید ، TikTok است که یک برنامه ویدیویی کوتاه برای موبایل است. این برنامه در بازار Gen Z بسیار محبوب است. و فقط در آوریل 2019 ، آنها یک نسخه بتا از پلت فرم خدمات مدیریت شده خود را راه اندازی کردند که در آن آنها فضای تبلیغاتی قابل پرداختی را برای بازاریابان ارائه دادند. با این حال ، این نرم افزار برخلاف سایر سیستم عامل های اجتماعی ، برای اجرای تبلیغات همچنان به تکرار نیاز دارد. uld پینترست را به بهترین مکان برای تبلیغات شما تبدیل می کند.
اگر مارک تجاری شما بسیار تصویری است ، تبلیغات در اینستاگرام ممکن است باعث افزایش فروش شود.
از آنجا که توییتر همچنان ثابت و ثابت است ، اینستاگرام در حال افزایش است. 65٪ از استوری های برتر در اینستاگرام مربوط به یک محصول خاص بود.
یکی دیگر از پلتفرم های رسانه های اجتماعی که باید مراقب آن باشید ، TikTok است که یک برنامه ویدیویی کوتاه برای موبایل است. این برنامه در بازار Gen Z بسیار محبوب است و فقط در آوریل 2019 ، در اینجا آنها هستند.
آنها نسخه بتا پلت فرم خدمات مدیریت شده خود را راه اندازی کردند و به بازاریابان فضای تبلیغاتی قابل پرداختی را ارائه می دهند. با این حال ، این نرم افزار برخلاف سایر سیستم عامل های اجتماعی ، برای اجرای تبلیغات همچنان به تکرار نیاز دارد.
تبلیغات اجتماعی چیست
به طور خلاصه ، مشتری خود را در نظر بگیرید و نحوه ارتباط افراد در سایت های مختلف با صنعت شما را برای هزینه دلار تبلیغاتی خود در م mostثرترین مکان ها بیان کنید.
تبلیغات اجتماعی در مقابل سایر روش ها چیست؟
برای دیدن نحوه عملکرد تبلیغات اجتماعی در یک استراتژی جامع بازاریابی ، بیایید آن را با سایر تکنیک های محبوب بازاریابی مقایسه کنیم.
بازگشت سرمایه سریعتر
بیایید نگاهی به تبلیغات اجتماعی در مقابل سئو و بازاریابی محتوا بیندازیم. تبلیغات اجتماعی موثر بازگشت سرمایه سریع تری را ارائه می دهند. سئو و بازاریابی محتوا برای موفقیت بلند مدت و رشد پایدار مهم هستند. هر دو باعث تقویت قدرت سایر روشهای بازاریابی شما می شوند. همچنین با گذشت زمان به ROI بالاتری دست می یابد.
اما در یک تجارت کوچک ، غیر معمول نیست که اکنون باید فروش خود را افزایش دهید. تبلیغات اجتماعی راهی برای این کار است.
نتایج سازگارتر
تا زمانی که تبلیغات شما ادامه داشته باشد ، فروش نسبتاً ثابت خواهد ماند. این را با نوسانات بازاریابی تأثیرگذار مقایسه کنید.
در بازاریابی اینفلوئنسر ، شخصی که به مخاطب هدف شما احترام می گذارد چیزی در مورد نام تجاری شما به اشتراک می گذارد. شما اغلب برای این سهم به عنوان نوعی احراز هویت پرداخت شده پرداخت می کنید.
این می تواند باعث افزایش ناگهانی و گاهی غیرقابل کنترل فروش شود. به اپرا یا اثر SharkTank فکر کنید.
ممکن است سعی کنید آن انبوه سفارشات را برنامه ریزی کنید. اما گاهی اوقات طبق برنامه کار نمی کند.
بازاریابی تأثیرگذار می تواند ابزاری عالی برای افزایش آگاهی از برند باشد. اما پیش بینی ناپذیری آن باید به دقت مدیریت شود.
تبلیغات اجتماعی چیست
تبلیغات اجتماعی در مقایسه با بازاریابی تأثیرگذار چیست؟ از ثبات و اطمینان بیشتری برخوردار است. مدیریت سفارشات و قرارهای جدید آسان تر است زیرا آنها با ثبات بیشتری وارد می شوند.
زیر منحنی یادگیری
قطعاً مواردی وجود دارد که باید یاد بگیرید تا از بودجه تبلیغات اجتماعی خود بیشترین بهره را ببرید. اما در مقایسه با چیزی مانند تبلیغات ، برنامه ریزی و اجرای کمپین های تبلیغاتی یک راه حل است.
در تبلیغات ، شما نیاز به یک استراتژی کلمه کلیدی قوی دارید که شامل تحقیق و تجزیه و تحلیل کامل کلمات کلیدی برای تعیین اینکه کدام کلمات مخاطب مناسب را جذب می کند. سپس یک تبلیغ ایجاد کنید تا پیام مناسب را برای آنها ارسال کند.
شما باید روی نمره کیفیت خود که تعیین می کند چه مبلغی برای تبلیغات پرداخت می کنید ، متمرکز باشید. این کمپین نیاز به توجه مداوم دارد تا مطمئن شود کلمات کلیدی شما همانطور که می خواهید کار می کنند.
در مقایسه تبلیغات اجتماعی چیست؟ پلت فرم رسانه های اجتماعی از روش های جامع جمع آوری داده ها برای تقسیم میلیون ها کاربر به دسته ها بر اساس مواردی مانند:
سایت شما
منافع
تاریخ خرید
سطح تحصیلات
مسیر شغلی مسیر شغلی
آیا آنها از وب سایت شما بازدید کرده اند
هنگام ایجاد یک کمپین تبلیغاتی شبکه های اجتماعی ، بخشی از هزینه تبلیغات شما هزینه دسترسی به این داده های ارزشمند را که ممکن است به عنوان یک تجارت کوچک فرصت جمع آوری آن را نداشته باشید پرداخت می کند.
دسته هایی را که نشان دهنده هدف شما هستند شناسایی کنید. تبلیغی ایجاد کنید که پیامی را ارسال کند که این مخاطب قانع کننده به نظر برسد. این کلیک را بدست آورید تا سپس بتوانید به وب سایت خود تبدیل شوید و یا به فروش برسانید.
اگر شما یک متخصص تبلیغات هستید ، این یک ابزار عالی برای هدایت بازدید به سایت شما است. بیش از 50٪ از بازدید وب سایت مستقیماً از نتایج جستجو حاصل می شود. بازگشت سریع سرمایه دارد. این می تواند برخی از نتایج بسیار سازگار را فراهم کند.
اما اگر در زمینه بازاریابی تبحر ندارید ، تبلیغات اجتماعی به راحتی قابل یادگیری و کاربرد هستند.
آسان تر برای اندازه گیری (بیشتر)
سنجش میزان بازگشت سرمایه برای روشهای تبلیغاتی پرداخت به ازای هر کلیک مانند تبلیغات اجتماعی آسان است. کلیک شخص آنها چیزی می خرند. او این فروش را به این تبلیغ نسبت می دهد.
اندازه گیری روشهایی مانند بازاریابی محتوا دشوار است. این تأثیرات غیرمستقیم اما معنی داری بر فروش دارد. با کمک SEO ، آگاهی ، دید و اعتماد به نفس برند را افزایش می دهد. این موارد باعث می شود افراد بیشتری کلیک کنند و روی تبلیغات شما کلیک کنند. با گذشت زمان هزینه های تبلیغات را کاهش می دهد.
اما یافتن فروش در یک محتوا خاص ممکن است گاهی دشوار باشد.
تبلیغات اجتماعی همچنین از راه هایی که اندازه گیری آن دشوار است ، بر میزان فروش تأثیر می گذارد. وقتی جزئیات نحوه فروش تبلیغات اجتماعی را بررسی می کنیم ، با جزئیات بیشتری در این باره بحث خواهیم کرد.
بیایید مستقیم برویم.
تبلیغات اجتماعی چه تاثیری بر آگاهی از برند دارند؟
آگاهی از برند برای دستیابی به موفقیت باید 3 کار انجام دهد.
اول ، این فقط افزایش تعداد افرادی است که می دانند شما کی هستید. آنها آرم ، قلم ، رنگ یا تصاویر مرتبط با برند شما را تشخیص می دهند. وقتی مارک شما را می بینند ، آن را تشخیص می دهند حتی اگر به روش معمول آن نباشد.
دوم ، این آگاهی را در بین هدف شما ایجاد می کند. اگر در حال ایجاد میزان آگاهی عظیمی در میان افرادی هستید که مشتری بالقوه ای نیستند ، نباید کمک زیادی به شما کند.
سوم ، تجسم نام تجاری خود را ایجاد کنید. این مارکی است که به کره زمین اهمیت می دهد. این مارکی است که همه در مدرسه می خواهند. این مارک تجاری است که کیفیت را فدا نمی کند. با این برداشت ها ، فرد احساسی مانند احساس خوشبختی ، آرامش ، امنیت یا احساس راحتی را بهم پیوند می زند.
پیچی کردن
شما می توانید از احساساتی که برند شما برانگیخته است استفاده کند تا افراد را وادار به انجام اقدامات خاصی مانند پسندیدن ، کلیک کردن ، دوبار کلیک کردن ، برچسب گذاری ، نظر دادن یا برچسب گذاری کنند.
آگاهی از برند نیز سه مرحله مشخص را طی می کند. در اینجا آنها قرار گرفته اند و ما چگونه آنها را اندازه گیری می کنیم.
افزایش دید و تعاملات آن را در برداشت ها ، پست ها ، نظرات و غیره اندازه بگیرید.
صدایی در حال رشد در فضای شما. آن را با ذکر نام تجاری خود در مقایسه با مارک های دیگر اندازه بگیرید
احساسات مثبت آن را با تعداد ذکر و بررسی های مثبت اندازه بگیرید. و ببینید که آگاهی از برند شما چه تعداد رهبر ایجاد می کند.
تبلیغات اجتماعی چیست
این احساسات مثبت باعث فروش می شود. اما ابتدا باید با اسکن مرحله اول و دوم به آنجا برسید. تبلیغات اجتماعی چیست اگر یکی از بهترین ابزارهای آگاهی از برند موجود نیست.
جایی است که مردم هستند
اگر قصد داشتید در یک رویداد تبلیغاتی را اجرا کنید ، آیا نمی پرسید که چند نفر در آنجا حضور خواهند داشت؟ اگر می خواهید برای تبلیغ در نمایش تلویزیونی هزینه ای پرداخت کنید ، می خواهید میزان بازدید را بدانید.
بیش از 81٪ مردم در ایالات متحده حداقل یک پروفایل در شبکه های اجتماعی دارند. یک فرد متوسط بیش از 5 سال از زندگی خود را در شبکه های اجتماعی سپری خواهد کرد.
Adweek جزئیات روزانه زیر را برای یک فرد متوسط گزارش می کند.
تبلیغات اجتماعی چیست
و استفاده در حال افزایش است.
متوسط عمر 18-18 سال در شبکه های اجتماعی در روز حدود 9 ساعت است. این برای افرادی که بیش از 30 سال دارند شرم آور به نظر می رسد. اما برای این مشتری های آینده ، شبکه های اجتماعی چنان در زندگی آنها ادغام شده است که جدا کردن این دو مشکل است.
تبلیغات شبکه های اجتماعی در اوقات فراغت و گاهی اوقات در محل کار و مدرسه نیز به افراد می رسد. کارت های خود را درست بازی کنید و تأثیر زیادی در فروش خواهد داشت.
چگونه آگاهی از برند باعث افزایش درآمد می شود
هنگام انجام فروش ، ممکن است فکر کنید که این مشتری با نام تجاری شما تازه کار است. اما ممکن است که آنها اصلاً جدید نباشند.
تحقیقات نشان می دهد قبل از اینکه مشتری مشتری شود ، 13 لمس برند لازم است. وقتی کسی سرانجام سبد خرید خود را پر می کند و برای بررسی آن بیرون می رود ، مدتی است که در مورد شما اطلاعاتی کسب کرده است. ممکن است روز باشد. می تواند ماه ها باشد.
چه چیزی تعیین می کند که چه مدت طول بکشد؟ راز نیست هرچه سریعتر از طریق 13 نقطه تماس با مشتری هدف درگیر شوید ، سریعتر می توانید فروش انجام دهید. خوشبختانه ، ما در مورد 13 کلیک صحبت نمی کنیم که باید هزینه آن را پرداخت کنید.
وقتی تبلیغات مارک دار برای خود ایجاد می کنید و بارها و بارها توجه مخاطبان هدف خود را جلب می کنید ، نقاط لمس شما افزایش می یابد.
هر نمایش پست از نام تجاری شما و سایر نام های تجاری و ظاهر آنها در نتایج جستجو را به آن اضافه کنید. این می تواند به سرعت نقاط لمسی را اضافه کند.
تکرار ساده غیرتهاجمی ، سازگار و قانع کننده به شما کمک می کند این فروش را انجام دهید.
به طور متوسط شرکت هایی که از تبلیغات شبکه های اجتماعی به طور م effectivelyثر برای ایجاد آگاهی از برند استفاده می کنند ، فروش خود را 23٪ افزایش می دهند.
چگونه آگاهی از برند هزینه ها را کاهش می دهد
23٪ افزایش فروش. باحاله. اما اتفاق دیگری در طرف دیگر اتفاقاتی می افتد که سودآوری بیشتری را برای آن فروش ایجاد می کند.
از آنجا که شما آگاهی از برند خود را ایجاد کرده اید ، افراد بیشتری خودشان به وب سایت شما مراجعه می کنند. وقتی در جستجو ظاهر می شوید ، احتمالاً آنها روی شما کلیک می کنند. وقتی آنها نام شما را در سایتی مرور مانند Yelp می بینند ، شما "اسمی هستید که آنها می شناسند".
آنها حتی وقتی به چیزی که شما پیشنهاد می دهید نیاز دارند ، ناگهان به مارک شما فکر می کنند.
با افزایش آگاهی از این برند ، مشتریان بیشتری از طریق کانال های کم هزینه وارد بازار می شوید. اینها شامل پست ها و فیلم های رسانه های اجتماعی ، وبلاگ شما ، نتایج جستجو ، مراجعه ها و بازدید مستقیم است.
اگر می خواهید میزان واقعی بازگشت سرمایه تبلیغات در شبکه های اجتماعی را بسنجید ، اندازه گیری مزایا برای شما دشوار است.
تبلیغات اجتماعی دوباره چیست؟ این یک ابزار عالی برای ایجاد این نوع آگاهی از نام تجاری است.
چگونه دسترسی به محصول را بهبود می بخشید؟
رسانه های اجتماعی مشتری هدف شما را با یک کلیک فروش در زمان مناسب قرار می دهند.
Statista ، یک شرکت تحقیقاتی درباره رفتار مصرف کننده ، دریافت که 81٪ از کاربران شبکه های اجتماعی خرید مستقیم از شبکه های اجتماعی انجام می دهند. اندازه متوسط سفارش 102 دلار است. برای این کلیک دوباره چه هزینه ای پرداخت کردید؟
سهم کاربران اینترنت ایالات متحده که محصولی را از شبکه های اجتماعی خریداری کرده اند
برای تقویت این نکته ، 55٪ از کاربران Pinterest می گویند دلیل اصلی استفاده از Pinterest به دلیل خرید شماره 1 است.
چرا بسیاری از مردم مستقیماً از طریق رسانه های اجتماعی اقدام به خرید چیزهایی می کنند؟
رضایت فوری است. مانند برخی کانال های دیگر ، رسانه های اجتماعی به شما امکان می دهند از دیدن یک محصول به شناختن آن و خرید آن در عرض چند دقیقه بروید. به نظر می رسد بازدید از وب سایت شما ادامه تجربه شما در شبکه های اجتماعی است.
این را با یک تبلیغ تلویزیونی مقایسه کنید.
شما باید از تماشای تلویزیون دست بکشید. برو تو ماشین. برو یه جایی.
یا منتظر وقفه برنامه نویسی باشید. سپس سعی کنید آدرس وب سایت را به خاطر بسپارید تا بتوانید آن را در تلفن خود پیدا کنید.
ببخشید آدرس را فراموش کردم خوب ، شما به هر حال واقعاً چنین چیزی را نمی خواستید. یا همین طور است که به خود می گویید.
در عرض چند ثانیه آن را فراموش کردم.
هنگام برداشتن تیغه بینی
بین مشتری و محصول خود ، فروش را انجام می دهید.
گفتار شفاهی چگونه افزایش می یابد؟
یکی از دلایل قدرتمند بودن شبکه های اجتماعی این است که می تواند موارد زیادی برای بسیاری از افراد باشد.
مکانی است که اوقات فراغت خود را در آن می گذرانید. این جایی است که شما با مارک ها آشنا می شوید. این جایی است که شما از وقایع و مسائل مطلع می شوید. شما می بینید که دوستانتان در چه وضعیتی قرار دارند.
این جایی است که شما تجربیات خود را به اشتراک می گذارید. و اکثراً تجربه های ما تعاملات با مارک ها است.
وقتی تبلیغاتی را در شبکه های اجتماعی ایجاد می کنید که مردم آنها را دوست دارند ، مجبور می شوند آن را به اشتراک بگذارند. آنها ممکن است هنوز از برند شما آگاهی نداشته باشند.
فروش دهان به دهان هر ساله بیش از 6 تریلیون دلار فروش کسب می کند. اگر دوستی آن را توصیه کند ، مردم 90 درصد بیشتر می خرند. و حتی لازم نیست که دوست صمیمی باشید.
فروش دهان به دهان 5 برابر فروش تبلیغات پولی به تنهایی افزایش می یابد. تبلیغی ایجاد کنید که اغلب قابل اشتراک باشد. و دسترسی شما را به طرز چشمگیری افزایش می دهد.
تبلیغات اجتماعی اگر راهی مدرن نیست که مردم راجع به نام تجاری شما صحبت کند چیست؟ و شما حتی نیازی به ایجاد یک آهنگ متنفر ندارید.
چگونه به پیشرفت سریع شما کمک می کنید؟
همانطور که قبلاً ذکر شد ، روشهای بازاریابی مانند تلاش برای افزایش قابلیت مشاهده از طریق سئو و بازاریابی محتوا برای ایجاد حرکت زمان بر است. سپس آنها به مرور زمان به شما پس می دهند.
ایجاد حضور در شبکه های اجتماعی بدون تبلیغات می تواند دست و پا گیر و وقت گیر باشد. می توانید مدت زیادی صبر کنید.
تبلیغات در شبکه های اجتماعی فشاری است که یک تجارت برای گسترش سریع آن نیاز دارد.
آیا محصول جدیدی برای عرضه دارید؟ آیا پروفایل فیس بوک شما با 3 دنبال کننده که کارمندان شما نیز هستند آنجا نشسته است؟ یا ، ممکن است به تعامل لازم برای فروش دست پیدا نکنید.
مردم را از آنچه در برند شما جدید است هیجان زده کنید. پیروان خود را بدست آورید و بدون هزینه تبلیغ همچنان به حمایت مالی و تبدیل خود ادامه می دهید.
آیا در مورد تبلیغات در شبکه های اجتماعی مطمئن نیستید و هزینه های خود را برای انجام "راه اشتباه" آنها هدر نمی دهید؟ سپس از کوچک شروع کنید.
هرچه اعتماد به نفس شما بیشتر باشد ، به راحتی می توانید تلاش خود را گسترش دهید. تبلیغات خود را به گروه جدیدی از افراد نشان دهید.
چگونه وفاداری به نام تجاری را بهبود ببخشیم؟
مشتریان وفادار چه تاثیری بر فروش دارند؟
اگر میزان نگهداری مشتری را فقط 5٪ افزایش دهید ، سود شما 95٪ افزایش می یابد. احتمال فروش 50-60٪ شما به مشتری موجود بیشتر از فروش چیزی به مشتری جدید است. مشتریان موجود برای خرید مجدد 67٪ بیشتر از مشتری جدید خرج می کنند.
آنها یک بار گفتند 5 برابر بیشتر از اینکه مشتری بماند هزینه تحصیل مشتری است. با وجود تورم و افزایش هزینه های بازاریابی ، اکنون کارشناسان می گویند 7 برابر بیشتر نمایانگر دقیق تری است. این واقعاً ROI بازاریابی شما را کاهش می دهد.
وفاداری مشتری وجود دارد. ارزشمند است.
با تبلیغات اجتماعی ثابت که توسط یک وب سایت جذاب و نمایه رسانه های اجتماعی پشتیبانی می شود ، می توانید این نوع وفاداری را ایجاد کنید. 53٪ افرادی که در شبکه های اجتماعی مارکی را دنبال می کنند ، منحصراً به آن مارک وفادار هستند.
با توجه به ارزش وفاداری ، باید بپرسیم که تبلیغات اجتماعی اگر باعث افزایش وفاداری به برند شما نشوند چه فایده ای دارند؟ وفاداری بارها و بارها بدون هزینه های مستمر خرید به شما پرداخت می کند.
چگونه نقل و انتقالات را آسان تر کنیم؟
نرخ تبدیل از شبکه های اجتماعی دو برابر نرخ روش های خروجی مانند قطع فیلم برای نمایش تبلیغ است. حتی اگر تبلیغات را نمایش دهید ، شبکه های اجتماعی انسانی تر به نظر می رسند. مردم احساس بمباران کمتری می کنند. بنابراین نگهبانان آنها بیدار نیستند.
می توانید این نرخ تبدیل را به این جنبه از سیستم عامل نسبت دهید.
به علاوه ، تبلیغات اجتماعی ثابت و مستمر است. اما اکثر مردم آن را آزار دهنده نمی دانند. این "عامل آزار دهنده" به لطف تلاش های جمع آوری داده های سیستم عامل های رسانه های اجتماعی در حال از بین رفتن است. با استفاده از این داده ها ، آنها می توانند تبلیغاتی را نشان دهند که با آنها ارتباط نزدیک دارد.
بینش پیشرفته مشتری
شگفت زده خواهید شد که چقدر می توانید از طریق یک کمپین تبلیغاتی رسانه های اجتماعی در مورد مشتریان هدف خود بیاموزید.
خواهید دید که کدام تبلیغات عملکرد خوبی دارند:
پیروان را افزایش دهید
ارسال / نظرات را افزایش دهید
میزان مراجعه به سایت خود را افزایش دهید
سرنخ / فروش بیشتری دریافت کنید
همچنین ، به خاطر داشته باشید ، در طی مراحل راه اندازی آگهی ، شما باید مخاطبان خاصی را که تبلیغات شما را می بینند ، انتخاب کنید.
به همین دلیل ، پیام ها ، موضوعات و مطالب را کشف خواهید کرد:
با مخاطبان خاص مشخص طنین انداز شوید
از آن مخاطب چشم پوشی کنید
آنچه را که آموخته اید برای بهبود استراتژی های تبلیغات اجتماعی خود و همسویی بهتر پروفایل های وب سایت و شبکه های اجتماعی خود با کمپین های خود اعمال کنید. این فراتر از شبکه های اجتماعی خواهد بود. می توانید آن را در استراتژی های SEO ، تبلیغات ، محتوا و موارد دیگر اعمال کنید.
فروش را با تبلیغات اجتماعی افزایش دهید
تبلیغات اجتماعی چیست؟ این چگونه کسب و کار شما می تواند فروش را افزایش دهد در حالی که همزمان هزینه ها را کاهش می دهد. این چگونگی دستیابی به روش دلخواه مردم و ایجاد وفاداری است که در ادامه لطف شما را جلب خواهد کرد.
آیا در تلاش برای افزایش فروش از طریق روش های بازاریابی دیجیتال مانند این موارد هستید؟ دریابید که چگونه آژانس بازاریابی شبکه های اجتماعی ما می تواند به شما در رونق کسب و کار شما کمک کند و همچنان در مورد تبلیغات اجتماعی بیشتر به شما آموزش می دهد. تماس بگیرید.