memaran

معماران آینده

memaran

معماران آینده

  • ۰
  • ۰

بازاریابی موتور جستجو یا SEM ، یکی از م effectiveثرترین راه ها برای رشد تجارت در بازارهای فزاینده رقابت است. با میلیون ها شرکت که همه برای یک کره چشم رقابت می کنند ، تبلیغات آنلاین هرگز از اهمیت بیشتری برخوردار نبوده و بازاریابی در موتورهای جستجو موثرترین راه برای تبلیغ محصولات شما و رشد تجارت شما است.

در این راهنما ، شما یک نمای کلی از اصول بازاریابی موتور جستجو و همچنین برخی نکات و استراتژی ها برای انجام صحیح بازاریابی موتور جستجو خواهید داشت.

نمونه SERP برای بازاریابی موتور جستجو تبلیغات اینترنتی
بازاریابی موتور جستجو - یک نمای کلی
بازاریابی موتور جستجو عملی بازاریابی یک تجارت با استفاده از تبلیغات پولی است که در صفحات نتایج موتور جستجو (یا SERP) ظاهر می شود. تبلیغ کنندگان کلمات کلیدی را پیشنهاد می دهند که ممکن است کاربران سرویس هایی مانند Google و Bing هنگام جستجوی محصولات یا خدمات خاصی وارد آن شوند و به تبلیغ کننده این فرصت را می دهد تا تبلیغات خود را در کنار نتایج آن س quالات جستجو نشان دهد.

این تبلیغات ، که اغلب به عنوان تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک شناخته می شوند ، به اشکال مختلف ارائه می شوند. برخی از آنها تبلیغات متنی کوچک هستند ، در حالی که برخی دیگر ، مانند تبلیغات لیست محصولات (که به آنها تبلیغات خرید نیز گفته می شود) تبلیغات مبتنی بر محصول هستند که به مصرف کنندگان امکان می دهد اطلاعات مهم را از یک نظر مانند قیمت و بررسی مشاهده کنند.

بزرگترین نقطه قوت بازاریابی موتور جستجو این است که به تبلیغ دهندگان این فرصت را می دهد تا تبلیغات خود را در مقابل مشتریانی مشتاق که از لحظه آماده بودن برای خرید آماده خرید هستند ، قرار دهند. هیچ رسانه تبلیغاتی دیگری نمی تواند این کار را انجام دهد ، به همین دلیل SEO بسیار موثر و روشی شگفت آور قدرتمند برای رشد تجارت شما است.

SEM در مقابل SEO
SEM در مقابل SEO: تفاوت چیست؟

به طور کلی ، اصطلاح "بازاریابی موتور جستجو" به بازاریابی جستجوی پرداخت شده گفته می شود ، سیستمی است که در آن شرکت ها برای نمایش تبلیغات خود در نتایج جستجو به Google پرداخت می کنند.

بهینه سازی موتور جستجو یا SEO متفاوت است زیرا شرکت ها به Google برای هزینه بازدید و کلیک پرداخت نمی کنند. در عوض ، آنها با داشتن محتوایی که بیشترین ارتباط را با جستجوی خاص کلمه کلیدی دارد ، در نتایج جستجو یک مکان رایگان کسب می کنند.

سئو و جستجوگرها هر دو باید بخشی اساسی از استراتژی بازاریابی اینترنتی شما باشند. SEO یک روش قدرتمند برای هدایت ترافیک همیشه سبز در بالای یک قیف تبدیل است ، در حالی که تبلیغات موتور جستجو یک روش بسیار مقرون به صرفه برای هدایت تبدیل ها در پایین قیف تبدیل است.

کلمات کلیدی: مبانی بازاریابی موتور جستجو
کلمات کلیدی پایه و اساس بازاریابی موتور جستجو هستند. وقتی کاربران کلمات کلیدی (به عنوان بخشی از سوالات جستجوی خود) را وارد موتورهای جستجو می کنند تا آنچه را که جستجو می کنند پیدا کنند ، جای تعجب نیست که کلمات کلیدی اساس بازاریابی موتور جستجو را به عنوان یک استراتژی تبلیغاتی تشکیل می دهند.

تحقیق کلمات کلیدی SEM
قبل از اینکه بتوانید از کلمات کلیدی مورد استفاده در کمپین های بازاریابی موتور جستجو استفاده کنید ، باید به عنوان بخشی از استراتژی مدیریت کلمات کلیدی خود تحقیقات کاملی انجام دهید.

ابتدا باید کلمات کلیدی مربوط به تجارت خود را تعریف کنید که مشتریان احتمالی هنگام جستجوی محصولات و خدمات شما از آنها استفاده می کنند. یکی از راه های دستیابی به این هدف استفاده از ابزار رایگان کلمه کلیدی WordStream است.

به سادگی یک کلمه کلیدی مرتبط با تجارت یا خدمات خود وارد کنید و ایده هایی را برای پیشنهاد کلمات کلیدی مرتبط ارائه دهید که می تواند پایه و اساس فعالیت های مختلف بازاریابی موتور جستجو باشد.

ابزار جستجوی رایگان بازاریابی موتور جستجو
WordStream ابزار کلمات کلیدی رایگان ، طیف وسیعی از اطلاعات ارزشمند را برای شما فراهم می کند ، مانند حجم جستجوی هر کلمه کلیدی Google و رقابت کلی آن.

نمونه ای از ابزار کلمه کلیدی بازاریابی موتور جستجوگر رایگان
علاوه بر کمک به شما در یافتن کلمات کلیدی که باید پیشنهاد دهید ، تحقیقات جامع کلمات کلیدی همچنین می تواند به شما در شناسایی کلمات کلیدی منفی - اصطلاحات جستجو که باید از فعالیت های خود حذف کنید - کمک کند. کلمات کلیدی منفی اصطلاحاتی با معنای منفی نیستند ، بلکه اصطلاحات بی ربطی هستند که بعید است منجر به تبدیل شوند. به عنوان مثال ، اگر بستنی می فروشید ، ممکن است بخواهید کلمه کلیدی "دستورالعمل بستنی" را حذف کنید ، زیرا بعید است کاربرانی که به دنبال دستور العمل بستنی هستند ، برای محصول شما در بازار باشند.

این مفهوم به عنوان هدف تحقیق یا احتمال اینکه مشتری بالقوه پس از جستجوی اصطلاح خاصی خرید یا اقدام مورد نظر خود را انجام دهد ، شناخته می شود. به نظر می رسد برخی از کلمات کلیدی قصد تجاری بالایی دارند و یا این نشانه قوی است که محقق می خواهد چیزی خریداری کند. نمونه هایی از کلمات کلیدی با هدف تجاری بالا عبارتند از:
ارسال رایگان
اطلاعات بیشتر در مورد کلمات کلیدی قصد تجارت را در این پست وبلاگ بخوانید.

کلمات کلیدی و ساختار حساب
یکی دیگر از جنبه های مهم کلمات کلیدی لازم برای یک کمپین بازاریابی موفق در موتور جستجو ، ساختار حساب است.

گروه بندی منطقی کلمه کلیدی و ساختار حساب می تواند به شما در دستیابی به نرخ کلیک بالاتر ، CPC پایین تر و در کل عملکرد کلی بهتر کمک کند و تحقیقات کلمه کلیدی به شما کمک می کند تا بهترین روش برای سازماندهی حساب خود را در نظر بگیرید.

محاسبات باید به روش زیر سازماندهی شود تا بهترین نتیجه حاصل شود:

ساختار حساب بازاریابی موتور جستجو
همانطور که در شکل بالا مشاهده می کنید ، یک محاسبه ساختار بهینه از پنج عنصر مجزا تشکیل شده است:

کمپین های تبلیغاتی
گروه های تبلیغاتی
کلید واژه ها
متن آگهی
صفحات فرود
کمپین های تبلیغاتی می توانند و در بسیاری از موارد باید بر روی محصولات یا خدمات مشابه متمرکز شوند. به عنوان مثال ، اگر فروشگاه سخت افزاری راه اندازی کنید ، یک کمپین تبلیغاتی می تواند منحصراً روی محصولات پاییزی مانند دمنده های برگ ، پرس و کیسه های کاغذی متمرکز شود ، در حالی که یک کمپین تبلیغاتی دیگر ممکن است بر روی ابزارهای برقی و غیره تمرکز کند.

گروه های تبلیغاتی اجازه می دهند تا هر کمپین در زیر گروه های مرتبط تر طبقه بندی شود. در مثال فروشگاه سخت افزار ما ، این می تواند یکی از گروه های تبلیغاتی برای انواع مختلف اسکوپ یا مدل های مختلف دمنده برگ باشد. برای یک کارزار ابزار قدرت ، ممکن است یک گروه تبلیغاتی روی مته های برق متمرکز شوند ، در حالی که گروه دیگر ممکن است بر روی اره های مدور تمرکز کنند. تنظیم این سطح از سازمان ممکن است در ابتدا کمی بیشتر طول بکشد ، اما جوایز - نرخ کلیک بالاتر برای هزینه کمتر - این تلاش را به ارزش طولانی مدت می رساند.

حراج تبلیغات بازاریابی موتور جستجو
یکی از سو mتفاهمات مداوم در مورد بازاریابی موتور جستجو این است که ایده ای که بیشترین بودجه تبلیغات را دارد برنده شود. اگرچه بودجه تبلیغاتی بالاتری قطعاً می تواند مفید واقع شود ، به ویژه هنگامی که کلمات کلیدی بسیار رقابتی را هدف قرار دهید ، اما برای موفقیت در سئو به هیچ وجه لازم نیست. این بدان دلیل است که همه تبلیغات قبل از اینکه در کنار نتایج جستجو ظاهر شوند ، فرایندی را می شناسند که به عنوان حراج تبلیغات شناخته می شود. برای اهداف این توضیح ، ما در حراج تبلیغات Google AdWords تمرکز خواهیم کرد.

نحوه کار حراج تبلیغات
حراج آگهی هر بار که شخصی در جستجوی Google جستجو می کند ، انجام می شود. برای ورود به حراج تبلیغات ، تبلیغ کنندگان کلمات کلیدی را که می خواهند در آنها پیشنهاد دهند مشخص می کنند و میزان هزینه مایل به صرف آنها را (با کلیک) اعلام می کنند تا تبلیغات آنها در کنار نتایج حاصل از آن کلمات کلیدی نشان داده شود. اگر Google تشخیص دهد که کلمات کلیدی پیشنهادی شما در جستجوی کاربر گنجانده شده است ، تبلیغات شما در حراج تبلیغات وارد می شود.

چگونه تبلیغات در حراج تبلیغات برنده می شوند
هر آگهی در هر جستجو نمایش داده نمی شود. دلیل این امر این است که حراج تبلیغات هنگام تعیین موقعیت تبلیغات در SERP فاکتورهای مختلفی را در نظر می گیرد و به این دلیل که هر کلمه کلیدی قصد تجاری کافی برای توجیه نمایش تبلیغات در کنار نتایج را ندارد. با این حال ، دو عاملی که Google به عنوان بخشی از روند حراج تبلیغات ارزیابی می کند ، حداکثر پیشنهاد و امتیاز کیفیت برای تبلیغات شما است.

حداکثر پیشنهاد حداکثر مبلغی است که مشخص کرده اید مایلید برای هر کلیک پرداخت کنید. کیفیت امتیاز معیاری است که بر اساس کیفیت کلی آگهی شما تنظیم شده است. Google برای تعیین موقعیت آگهی ، این معیارها را در حراج تبلیغات محاسبه می کند. نتیجه این محاسبه به عنوان آگهی رتبه معروف است.

رتبه تبلیغات بازاریابی موتور جستجو
اهمیت نمره کیفیت در بازاریابی موتور جستجو
از آنجا که نمره کیفیت Google AdWords نیمی از فرمول رتبه بندی آگهی است ، یکی از مهمترین معیارهایی است که بازاریابان موتور جستجو می توانند بر روی آن تمرکز کنند. نمره کیفیت بالاتر می تواند به شما کمک کند تا با هزینه های کمتری موقعیت تبلیغاتی بهتری را بدست آورید ، زیرا Google تبلیغاتی را ترجیح می دهد که ارتباط زیادی با درخواست های کاربر داشته باشند.

در جدول زیر می بینید که حتی اگر آگهی دهنده 1 کمترین پیشنهاد حداکثر را داشته باشد ، آنها بالاترین امتیاز کیفیت را دارند ، به این معنی که تبلیغات آنها از نظر موقعیت در حراج تبلیغات اولویت دارند:

حراج Google Ads
مسلماً امتیاز کیفیت مهمترین معیار سئو است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نمره کیفیت و تاثیری که می تواند در مبارزات شما بگذارد ، این منبع را در دانشگاه PPC بخوانید.

با WordStream در بازاریابی موتور جستجو پیشرفت کنید
در WordStream ، بازاریابی موتور جستجو را می خوریم ، می خوابیم و نفس می کشیم. چه شما یک تازه وارد در بازاریابی موتور جستجوگر پولی باشید و چه یک فرد حرفه ای فصلی ، ما می خواهیم همه چیزهایی را که برای موفقیت در بازاریابی موتور جستجو نیاز دارید در اختیار شما قرار دهیم.

WordStream Advisor ، پلت فرم مدیریت یکپارچه پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) ، مدیریت مبارزات SEO شما را آسان و موثر می کند و به شما فرصت بیشتری می دهد تا روی آنچه واقعاً مهم است تمرکز کنید - رشد تجارت خود

WordStream مشاور و هفته کار 20 دقیقه ای
هفته کار 20 دقیقه ای WordStream Advisor انقلابی در مدیریت جستجوی پرداخت شده برای هزاران شرکت ایجاد کرده است. هشدارهای هوشمند و قابل تنظیم ما مناطقی از حسابهای AdWords و Bing Ads شما را که دارای عملکرد بالایی هستند برجسته می کند و مناطقی را که می توان برای دستیابی به نتایج فوری در آنها پیشرفت کرد ، شناسایی می کند.

هفته کار 20 دقیقه ای برای سئو

WordStream Advisor تنها پلت فرم مدیریت پرداخت به ازای هر کلیک در بازار است که کاملاً با Google AdWords و Bing Ads ادغام شده است و مدیریت مبارزات بازاریابی موتور جستجو را از یک داشبورد مرکزی بصری بیش از هر زمان دیگری آسان می کند.

WordStream ابزار رتبه بندی عملکرد AdWords
یکی از سخت ترین جنبه های سئو این است که بفهمید کدام قسمت از کمپین های شما به توجه و کدام یک نیاز دارد.

عملکرد خوب برای دیدن عملکرد حساب شما ، ابزار رایگان رتبه بندی عملکرد AdWords WordStream را امتحان کنید.

گریدر عملکرد بازاریابی موتور جستجو AdWords
در 60 ثانیه یا کمتر ، برنامه رتبه بندی عملکرد AdWords به طور کامل حساب بازاریابی موتور جستجوی شما را موشکافی می کند و مناطقی را می شناسد که می توان بلافاصله پیشرفت کرد. حساب ها بر اساس 10 معیار اصلی برای بازاریابی موتور جستجو طبقه بندی می شوند ، از جمله:

از کلمات کلیدی منفی استفاده کنید
WordStream AdWords Performance Grader کاملا رایگان است ، بنابراین امروز نمره خود را بدست آورید و شروع به بهبود فوری در مبارزات بازاریابی موتور جستجو کنید.

رپورتاژ آگهی

  • ۹۹/۰۶/۱۷
  • amir dehestani

تبلیغات اینترنتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی