memaran

معماران آینده

memaran

معماران آینده

  • ۰
  • ۰

1) حضور در نقش یک معمار مشهور نباید زمان زیادی را صرف کند ، اما نباید از جلال و جلال انتظار زیادی داشته باشید. شهرت نه شما را ثروتمند می کند و نه مقدمه ورود به طبقات بالای اجتماعی است. اما اگر شهرت (در زمینه * معماری حرفه ای) همان چیزی است که به دنبال آن هستید ، با یادگیری موارد زیر نحوه دستیابی به آن را خواهید فهمید:
 2) اول از همه ، به فروشگاه هایی بروید که مجله ها را ذخیره می کنند. یک نسخه از هر یک از مجلات طراحی را خریداری کنید. با مشاهده این مجلات متوجه خواهید شد که از چه کاری باید اجتناب کنید.
 3) حالا به فروشگاه محلی قدیمی بروید *. یک نسخه از کتاب تصویری مصور با تعداد زیادی عکس تهیه کنید. نه تنها خرید کتاب های دست دوم برای شما ارزان تر است بلکه به سایر کتاب های ده و پانزده ساله نیز دسترسی خواهید داشت. طرح های ارائه شده در این کتاب ها کمتر با مد مطابقت دارد و شامل سبک های منسوخ شده ای است. از این کتاب برای کپی * برای طراحی های جدی * استفاده کنید.
 4) در راه خانه یک نام مدرن برای شرکت طراحی خود انتخاب کنید. اسم جالب * توجه ، به ظاهر هنری و مبهم و تا حدودی بدون ابهام. هیچ قاعده مشخصی برای این امر وجود ندارد ، اما باید از استفاده از اصطلاحات "استودیو" و "استودیو" خودداری کنید. نامی که انتخاب می کنید باید یک طرح کلی بصری چشمگیر باشد ، که نمایانگر یک دفتر شیک در یکی از بهترین قسمت های نیروی کار متعهد است. هیچ کس متوجه نخواهد شد که شما در واقع هدف خود را از رختخواب خود قرار می دهید.
 5) هنگامی که نام شرکت را پیدا کردید ، به یک پروژه برای کار نیاز دارید. این پروژه باید طراحی ریشه ای یک خانه باشد. طرح شما البته به عنوانی جذاب و فریبنده نیاز دارد. یک کلمه یا عبارت پوپولیستی را انتخاب کنید و کلمه * خانه * را به انتها یا شروع اضافه کنید. اگر عبارتی را که انتخاب کرده اید دوست دارید ، کار خود را با موفقیت انجام داده اید. سپس تصاویر را از قفسه های کتابی که خریداری کرده اید * برای استفاده در پروژه خود اسکن کنید. عکس های مورد علاقه خود را به دلخواه خود به پروژه خود اضافه کنید. این مجموعه تصاویر را در آخرین نسخه نرم افزار Photoshop جای گذاری کنید. تمرین آن را ادامه دهید تا جایی که بتوانید آن را با اعتقاد راسخ و اطمینان بیان کنید. حتماً بررسی کنید که نتیجه کار شما شباهت زیادی به تصاویر اصلی چاپ شده در کتاب ندارد.
 6) اکنون زمان آن است که به پروژه خود جنبه ای مبهم و مرموز بدهید. این مهمترین قسمت کار شما است زیرا شما قصد دارید این طرح را بفروشید. به یاد داشته باشید که با ترفندی که در این مرحله به کار می برید ، حداقل به مدت ده سال مجبور به طراحی هیچ خانه ای نخواهید شد. این کار را با بیشترین کنترل انجام دهید زیرا ابهام موجود در این پروژه منبع درآمد شما در سالهای آینده خواهد بود. رازداری همان چیزی است که شما می گویید و روشی را که برای بیان آن انتخاب می کنید. اگر از قاره اروپا آمده باشید ، همه چیز آنطور که باید می شود. اگر اروپایی نیستید ، وانمود کنید که اروپایی هستید. رمز و راز و ابهام پروژه باید شامل مفاهیم فلسفی و انقلابی نیز باشد. به طور مستقیم در مورد این مفاهیم صحبت نکنید ، ممکن است شما را گیج کند.
 7) برای اعلام مجله ها و نشریات ، یک بیانیه مطبوعاتی تهیه کنید. این باید حاوی شرح راز پروژه باشد ، همراه با یک شماره تلفن برنزه. طرف سخنان خود را بشناسید: روزنامه نگاران. به یاد داشته باشید که معماران و منتقدان معماری از طرح های جالب ناامید شده اند ، زیرا خود معماری خسته کننده است. بنابراین سعی کنید * چسبناک و جالب باشید *. ادعاهای عجیب و غریب کنید. آنها به خبرنگاران گفتند هر آنچه می دانستند اشتباه است. مهمتر از همه ، آماده ارائه ایده های رادیکال هنگام صحبت با آنها باشید. خبرنگاران شما از نظرات شما قدردانی می کنند و مطالب شما را منتشر می کنند.
 9) ارسال نامه مطبوعاتی از طریق نمابر به دفتر مجلات مختلف. تعداد این دفاتر را می توانید در مجلاتی که قبلاً خریداری کرده اید ، پیدا کنید.
 10) هنوز وقت استراحت ندارید زیرا باید بسته هایی را که برای کار در نظر گرفته اید آماده کنید. تعداد زیادی تماس تلفنی اجتناب ناپذیر که در روزهای آینده دریافت خواهید کرد زمان شما را محدود می کند ، بنابراین بهتر است همین حالا شروع کنید. این بسته باید شامل تصویر جدید شما * به همراه بیانیه ای بنیادی * در مورد طراحی شما باشد. (آیا اهمیت درمان رمز و راز آلودگی را می بینید؟

  • ۹۹/۰۶/۱۱
  • amir dehestani

معمار مشهور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی