اگر دولت نتایج مسخره را یک شبکه ایمنی بنامد ، در بعضی موارد آنها خود را فریب می دهند.
من میا هستم ، 18 ساله هستم و منتظر نتایج سطح A خودم هستم.
وزارت آموزش و پرورش از آخرین لحظه "قفل سه گانه" در آخرین لحظه خبر داده است - می گوید نتایج نهایی ما از امتحانات مسخره ما پایین نخواهد آمد.
نتایج مسخره من به مراتب پایین تر از حد لازم برای دانشگاه بود و در حالی که کاملاً بد نیستند ، آنها نمرات مورد نیاز من نیستند.
تصمیم گیری برای بیدار کردن روش روز نتایج در ساعت یازدهم توسط برخی دانش آموزان ممکن است وحشت ، یا قطعاً برنامه ریزی ضعیف از سوی دولت تلقی شود و به طور بالقوه استرس بیشتری را بر شانه های برخی دانشجویان در یک گروه سال اضطراب آور وارد می کند.
بنابراین ، فکر می کنم با مسخره ها اشتباه است؟
یک تمرین عملی یا شرایط امتحان؟
بعضی از مدارس به شما نمره ای برای تمسخر نمی دهند ، اما بازخوردی را برای تمرکز در عوض به شما می دهند. برخی دیگر آنها را در مواقع مختلف انجام می دهند ، از مقالات قدیمی استفاده می کنند ، یا معلمان خود سؤالات را مطرح می کنند. این عادلانه نیست زیرا استاندارد نیست.
یکی از معلمان من از آن به عنوان یک تمرین عملی استفاده کرده و به ما توصیه ها و نکات زیادی راجع به اینکه چه چیزی باید تجدید نظر کند ، و همچنین زمانهایی را که ما باید دنبال کنیم به ما داد. معلم دیگری در مورد سؤالات احتمالی تذکراتی به ما نداد و وانمود کرد که امتحان نهایی است بنابراین ما آماده تر خواهیم بود.
به عبارت دیگر ، یکی آن را جدی گرفت ، دیگری بسیار عقب مانده بود.
دانش آموزان هشدار می دهند که نمرات مسخره امتحانات را "مسخره می کنند"
دانش آموزان می خواهند نتایج کنکور در سراسر انگلیس به روز شوند
به دانشگاهها گفته شده است که مکانها را برای تجدید نظر در سطح A باز نگه دارید
این یک روند استاندارد حتی در داخل مدرسه نیست ، چه رسد به کل کشور.
برخی معلمان از مسخره ها به عنوان راهی برای دیدن مکان دانش آموزان به حمایت استفاده می کنند ، و اغلب از بازخورد به عنوان برنامه درسی برای امتحانات منجر به امتحانات استفاده می کنند ، با تمرکز بر مشکلات مشترک کل کلاس. بنابراین این عادلانه است که فرض کنیم انتظار می رود حداقل ، تا حدی ، مسائل را اشتباه بگیریم.
این انتظار برای برخی از خطاها یا بیشتر از آنچه انتظار می رود در امتحان نهایی باشد ، می تواند به معنای این باشد که مسخره ها منعکس کننده بالاترین توانایی دانش آموز نیستند.
به شدت علامت گذاری می شود یا با فرومایگی؟
یکی از معلمان به من گفت که آنها "سرشان را در دست دارند" بر سر تغییر برنامه دولت است.
آنها گفتند: "امتحان مسخره به معنای چیزهای مختلف برای بسیاری از افراد مختلف است." "حتی در دانشکده ما ، از گروه به بخش دیگر ، با آنها متفاوت رفتار می شود."
این معلم گفت: "در یک بخش که به دلیل نتایج اخیر تحت نظارت مدیریت دانشگاه قرار دارد" ، معلم گفت: "آنها به دلایل سیاسی تصمیم به باد دادن نمرات خود گرفتند."
در همین حال ، بخش دیگری "خشن" بود. آنها گفتند: "این مسخره را به کار برد تا بچه ها عقاید خود را از بین ببرند ، و این انگیزه اضافی را برای آنها فراهم کنند تا کار را انجام دهند."
این نشان می دهد که چگونه معلمان مختلف به مسخره نزدیک می شوند - برخی از آنها به دلیل شک و تردید علامت گذاری می کنند ، برخی دیگر به شدت نشان می دهند. در امتحان نهایی احساس می کنم همان طیف تسکین وجود ندارد.
معلم گفت: "این فقط باعث دردسرهای زیادی خواهد شد." "من می دانم که بسیاری از آنها واقعاً اعتقاد دارند که آنها کار سختی انجام داده اند ، و برای بعضی از آنها ، به درستی."
مردم فراموش می شوند
در کلاس من کسانی بودند که به سختی تجدیدنظر کردند و ترجیح دادند از آن به عنوان فرصتی استفاده کنند تا دریابند که چه چیزی برای کار بر روی آنها لازم است ، و دیگران که تا ساعت 2 بامداد ماندند تا تمام دانش را به دست آورند تا بهترین امتیاز را کسب کنند.
مردم نسبت به امتحانات نهایی نسبت به امتحانات متفاوت واکنش نشان می دهند - فکر می کنم این تفکر وجود دارد که اگر شما مسخره های خود را خراب کنید ، می توانید هر آنچه را که باید در امتحان نهایی برطرف شود ، برطرف کنید.
و بعضی از دانش آموزان نیز لزوماً به اندازه مسخره هایی که برای واقعیت انجام می دهند ، سخت تلاش نمی کنند. یکی از دانشجویان که اعتراف کرد که بهترین تلاش خود را نکرده است ، همچنین توضیح داد که چگونه این سیستم بر افراد با مشکلات یادگیری تأثیر می گذارد.
نتایج امتحان نتایج مراسم روزانه که توسط coronavirus برگزار می شود
نتایج امتحانات امسال چگونه متفاوت خواهد بود؟
سقوط چهره دانشگاه ها در تعداد دانشجویان
وی گفت: "وقتی واقعاً به واقعیت می رسد ، بیشتر تمرکز می کنید." "منجر به امتحان واقعی شما تلاش بیشتری می کنید. در طول امتحان مسخره شما آن کارها را انجام نمی دهید.
"من دیسکسلیک دارم. آنها با من ارزیابی کردند و 25٪ وقت اضافی را در امتحانات به من دادند.
"در امتحانات مسخره ، وقت اضافی به من داده نشد ، فقط به این دلیل که کلاس به اندازه کافی طولانی نبود."
باز هم ، از مدرسه به مدرسه متفاوت است - شکل ششم من امکان وقت اضافی را فراهم می کند ، و دانش آموزان را از برنامه زمانی خارج می کنند تا آنها بتوانند با زمانی که در "چیز واقعی" داشتند ، مسخره بنشینند.
خب ما باید چی کار کنیم؟
من ترجیح می دهم به پیش بینی های معلمان معطوف باشم. معلمان دانش آموزان را به بهترین وجه می شناسند ، رشد بالقوه و اخلاق کاری خود را درک می کنند ، و همه این ها را می توان در پیش بینی های آنها مورد بررسی قرار داد.
شاید این یک سیستم عادلانه تر باشد که بتواند آینده کسی را محاسبه کند.
استفاده از مسخره ها به عنوان پشتیبان گیری در مورد بسیاری از موضوعاتی که با آنها پیش می آید ، نشان می دهد و عملکرد دانشجویی در آن موکب ها نباید نشانگر توانایی آکادمیک نهایی آنها در طی دو سال باشد.
شیوه برخورد یک دانش آموز با مسخره های مختلف متفاوت است
از فردی به فرد دیگر می رسد ، که تعدیل آن را دشوار می کند و "عادلانه" می کند.
در حالی که ما می دانیم که اعتدال برای اطمینان از اینکه مدارس بدون پایه و اساس واقعی به باد نمی روند ، بسیار حائز اهمیت است ، مهم نیست که با اعتراض ایمنی یا اطمینان خاطر ، اعتدال را تعدیل نکنید.
یکی از راه های نگاه کردن به آن ، نگاه کردن به کنکور به عنوان یک کنسرت است - ارکستر به جای شب افتتاحیه خود ، تلاشی را انجام نمی دهد ، زیرا این نشان دهنده توانایی نوازندگان در بهترین نور ممکن نیست.
به همین روش ، استفاده از مسخره ها ، بخشی از پیش بینی معلمان است که آنها را به نمرات پیش بینی شده تبدیل می کند و باعث رشد ، کاربرد و تجدید نظر در موارد اضافی می شود.
میا با تام گرکن و آندری ماسیا صحبت می کرد.
- ۹۹/۰۵/۲۶