فن آوری های بتنی جدید برای کاهش انتشار کربن
بعلاوه ، آزمایشگاه Senseable Cities MIT ، تأثیر COVID-19 را بر روی مناظر پارک تجزیه و تحلیل کرده است ، طراحی Nexus طراحی آمریکایی آفریقایی هاروارد GSD پادکست ، و جدیدترین اخبار طراحی فن آوری از اینترنت را راه اندازی می کند.
توسط MADELEINE D'ANGELO
تجسم منظره صوتی Marina Marina Esplanade در سنگاپور
آزمایشگاه شهر حساس MIT
تجسم منظره صوتی Marina Marina Esplanade در سنگاپور
سیاست های ماندن در خانه در طول همه گیری COVID-19 باعث عدم حضور بی سابقه حرکت شهری در سراسر جهان شده است و باعث کاهش چشمگیر آلودگی صوتی در خیابان های شهر شده است. در پروژه Sonic Town ، محققان آزمایشگاه Senseable City MIT صداها را در پنج پارک بزرگ شهری در سراسر جهان ردیابی کردند و نمونه های سر و صدای جمع آوری شده قبل و حین همه گیر را مقایسه کردند. محققان با استفاده از فناوری یادگیری ماشینی ، صداهایی مانند آهنگ پرنده یا آژیر اضطراری را قبل از استفاده از داده های جغرافیایی برای تولید تجسم هر منظره صدا طبقه بندی کردند. محققان در تجزیه و تحلیل نهایی خود افزایش آهنگ های پرنده و کاهش کلی نویزهای ایجاد شده توسط انسان ، مانند سر و صدای ساخت و ساز یا ترافیک را تشخیص دادند. در برخی از پارک ها ، این مطالعه افزایش صدای انسان را کاهش می دهد اما کاهش صداهای ایجاد شده توسط انسان را نشان می دهد. محققان در خلاصه تحقیق خود که در Medium منتشر شده است ، گفتند: "COVID-19 فرصتی برای کشف حضور و پویایی صداهایی که می شنویم و چگونگی تأثیرگذاری این مناظر جدید بر تجربیات مردم در پارکها در شهر فراهم می کند." "این تصمیم بر عهده ما است که وقتی شهرها به حالت عادی برگردند ، چه صدایی برای ما ارزش دارند." [آزمایشگاه شهر حساس MIT]
مودبانه خوزه لوئیس اولیورس ، MIT
بیماری همه گیر COVID-19 همچنین باعث کاهش مسافرت و رفت و آمد روزانه شده و در نتیجه آسمان شفاف تر در سراسر جهان گزارش شده است. اما این آلودگی در آلودگی هوا فواید غیر منتظره ای داشته است: افزایش تولید انرژی از پنل های خورشیدی فتوولتائیک. در مقاله "تأثیر اقدامات مربوط به COVID-19 بر روی منبع انرژی خورشیدی در مناطقی با سطح بالای آلودگی هوا" ، محققان MIT گزارش داده اند که دهلی نو شاهد افزایش بیش از 8٪ در توان خروجی از پنل های فتوولتائیک بوده است. در این گزارش آمده است: "نتایج نشان داده شده در اینجا یک تصویر قابل قبول را نشان می دهد: میزان آلودگی هوا بطور چشمگیری کاهش می یابد ، و این افت باعث هوای واضح تر می شود که اجازه می دهد تا نور خورشید بیشتر از جو عبور کند و این باعث افزایش بازده های PV می شود." "برای دهلی ، تحلیل ما از این تصویر پشتیبانی می کند." [MIT]
Aisha Densmore-Bey ، میهمان آینده در پادکست Nexus
حسن نیت ارائه دهنده GSDAisha Densmore-Bey ، میهمان آینده در پادکست Nexus
Nexus Design آمریکایی آفریقایی ، سازمانی است که پس از اولین کنفرانس طراحی Black in Design در سال 2015 در دانشکده طراحی فارغ التحصیلان دانشگاه هاروارد تأسیس شد ، پادکست جدیدی را راه اندازی کرد و رسالت خود را برای خدمت به عنوان یک منبع گسترده برای تقاطع سیاه و شیوه های طراحی ، گسترش داده است. "مطابق با اعلامیه مطبوعاتی GSD ،" ثبت [حفظ] و حفظ [میراث] میراث طراحان مشکی که امروز کار می کنند. " Nexus به میزبانی دانش آموزان GSD Tara Oluwafemi و Caleb Negash ، دانشمندان ، نویسندگان ، طراحان و مربیان سیاه پوست را آغاز خواهد کرد ، با شروع طراح معماری مستقر در بوستون ، فیلمساز ، تصویرگر و نویسنده کتاب های کودک Aisha Densmore-Bey ، Assoc. آیا [هاروارد GSD]
مکعب
حن
مکعب
این شرکت بین المللی Henn با همکاری با شرکت معماری آلمانی Aib ، یک ساختمان آزمایشی "بتن کربن" با دو هزار و 368 فوت مربع را در دانشگاه فنی درسدن ، در آلمان ساخته است. ویترینی برای پروژه تحقیقاتی بزرگتر هن در زمینه سازگاری بتن با مواد سازگار با محیط زیست ، Cube از مخلوط بتونی جاسازی شده با نخهای الیاف کربن ساخته شده است ، و این باعث شده هم چهار برابر سبک تر و هم چهار برابر از بتن آرمه سنتی استفاده شود. هین در بیانیه مطبوعاتی گفت: "الیاف کربن سبک و در عین حال مقاوم در برابر این ماده ساختمانی جدید ، امکان ایجاد انعطاف پذیر و صرفه جویی در منابع را فراهم می کند. "تغییر به مواد نوآورانه می تواند انتشار CO2 از ساخت و ساز را تا 50٪ کاهش دهد." Cube با داشتن یک سقف خمیده ، گنبدی و نورگیرهای گسترده ، نمونه هایی از طراحی بتن کربن را نشان می دهد ، در حالی که خود ساختمان به یک مجسمه تبدیل می شود. [هن]
در خبرهای خاص تر ، یک تیم تحقیقاتی از دانشکده مهندسی UCLA Samueli ، دو سال ، 2 میلیون دلار کمک مالی از وزارت انرژی ایالات متحده دریافت کرده اند تا فرآیندی را تولید کنند که انتشار دی اکسید کربن را به مصالح ساختمانی تبدیل کند - به طور خاص بتن. این تیم به رهبری گوراو سانت ، استاد مهندسی عمران و محیط زیست و علوم و مهندسی مواد ، CO2Concrete را ایجاد کرده است ، "نوعی بتن که بخشی از آن از انتشار دی اکسید کربن است که دلیل اصلی تغییر اوضاع است" ساخته شده است. " مطابق با بیانیه مطبوعاتی SSE. سانت در این نسخه خاطرنشان کرد: "[محصول] او یک اثر کربن 50٪ تا 70٪ پایین تر از بتن معمولی مورد استفاده در ساخت و ساز خواهد داشت." ماشین ساخته شده
انتشار دی اکسید بن. "[دانشکده مهندسی ساموئلی UCLA]
با احترام Empa
یک نکته نهایی بتن: محققان Empa ، آزمایشگاههای علوم و فن آوری فدرال سوئیس ، شکل جدیدی از عناصر بتونی خود پیش ساخته را ایجاد کرده اند که باعث می شود "ساختن ساختارهای لاغر بسیار مقرون به صرفه تر باشد" و مواد را در آن ذخیره کنید. همان زمان ، "با توجه به اطلاعیه مطبوعاتی سازمان. بتن پیش ساخته معمولی - که اغلب در سازه های دارای فشار بالا مانند پل ها استفاده می شود - قبل از ریختن بتن ، استحکام فولاد را تحت فشار قرار می دهد. با این وجود ، بتن باید برای جلوگیری از خوردگی ، فولاد را با ضریب خاص حفظ کند ، که به مقدار کلی بیشتری از بتن احتیاج دارد. تعویض آرماتورهای فلزی با پلیمرهای تقویت شده با کربن ، باعث می شود بتن کمتری بکار رود ، اما به گفته محققان ، هزینه بالا و مجتمع فناوری لازم باقی مانده است. محلول Empa بتونی است که با سخت شدن آن منبسط می شود و میله های CFRP را که درون آن تعبیه شده است تحت فشار قرار داده و به طور موثر خود را تحت فشار قرار می دهد. محقق Mateusz Wyrzykowski در همان نسخه گفت: با آزمایش های آزمایشگاهی نشان می دهد که عناصر بتونی CFRP با فشار پیش ساخته دارای بارهای قابل مقایسه با نمونه های پیش ساخته معمولی است ، "این فناوری امکاناتی کاملاً جدید در ساخت و ساز سبک را باز می کند."
مودبانه لیلیوم
راه اندازی حمل و نقل مستقر در مونیخ ، لیلیوم با هدف کمک به توسعه دهندگان در ادغام سفر هوایی در پروژه های آینده ، طرح های خود را برای یک سرگیجه مقیاس پذیر منتشر کرد. براساس مجموعه ای از ماژول های پیش ساخته ، هر سرگیجه شامل سه مؤلفه اصلی است: یک منطقه برخاست ، ایستگاه پارکینگ برای وسایل نقلیه پرواز و یک ترمینال. مطابق با اعلامیه مطبوعاتی لیلیوم ، توسعه دهندگان می توانند اندازه و مقیاس vertiport خود را برای "تسهیل 20 پرواز در روز یا 20 پرواز در ساعت" تنظیم کنند. با کوچکترین طرح های سرگیجه با قیمتی بین 1 میلیون تا 2 میلیون یورو (1.2 میلیون دلار تا 2.3 میلیون دلار) و ساختارهای مرتفع تر با هزینه 7 میلیون یورو - 15 میلیون یورو (8.1 میلیون دلار تا 17 میلیون دلار) ، لیلیوم امیدوار است " و همچنین برای [توسعه دهندگان] مقرون به صرفه است تا یک راس مناسب را طراحی و ایجاد کنند ، "حتی شامل برنامه هایی برای مقاوم سازی منازل از ساختارهای موجود. [لیلیوم]
مودبانه دانون
با وجود بیش از 60 میلیون بطری آب پلاستیکی که سالانه به تنهایی در ایالات متحده آمریکا ریخته می شود ، مارک تجاری بطری آب Evian که در ماه آوریل به بی طرفی جهانی کربن رسیده است ، یک بطری آب جدید ساخته شده را کاملاً از پلاستیک بازیافت شده ، برای کلاه صورتی آن صرفه جویی کرده است. بطری های 400 میلی لیتری ، که برای برطرف کردن نیاز به برچسب پلاستیکی از یک آرم حکاکی شده استفاده می کنند ، تا پایان ماه در هتل ها و رستوران های فرانسه در دسترس خواهند بود. سایر کشورها می توانند بطری ها را در ماه سپتامبر انتظار داشته باشند. معاون شرکت برند جهانی ، شوتا هریت ، در بیانیه مطبوعاتی از شرکت مادران اویان ، گفت: "این مهمتر از همیشه برای ما مهم است که آب معدنی طبیعی خود را به روشی پایدارتر به مصرف کنیم زیرا همه چیز را به طبیعت مدیون هستیم." تا سال 2025 به یک برند 100٪ دایره ای تبدیل شوید. [Danone]
سی سال پس از تصویب کنگره قانون آمریکایی های دارای معلولیت ، مایکل کیملمن منتقد معماری نیویورک تایمز به این مسئله نگاه می کند که این قانون چگونه طراحی را شکل داده و به کجا باید ادامه یابد. در بررسی خود ، کیملمن با کارن بورسمایر ، بنیانگذار و مدیر عامل استودیو Pacifica ، در سیاتل ، و برنده جایزه AIA 2019 Whitney M. Young Jr. مصاحبه می کند. نسخه بایرزمایر را برای شماره آگوست 2019 ARCHITECT بخوانید ، و خواهان نسل جدیدی از معماران دارای معلولیت هستید ، در اینجا. [مجله نیویورک تایمز]
هفت برنده جوایز چهاردهمین دوره جوایز سالانه R + D ARCHITECT را ببینید. از میان 90 طرح ارسال شده ، پروژه های برنده مقیاس پذیر ، اندیشمند و امیدوار کننده برای دستیابی به یک محیط عادلانه تر و سالم تر ساخته شده اند. [معمار]
- ۹۹/۰۵/۰۴